May 10, 2015

Day 91 - Stone Mountain + Little Five Points


Ahir dissabte va ser un molt bon dia. D'aquells eterns de no parar ni un sol segon i que et tenen tot el dia amb un somriure a la cara. El dia va començar ben aviat. El Sergio va venir a casa on vam cuinar unes quantes "tortitas" i ens van quedar boníssimes. Després vam anar a visitar Stone Mountain. En el vídeo dic que hi ha un relleu que representa presidents...però és mentida. Són líders de la guerra civil, entre ells un president. És un lloc a la vegada turístic i per passar en família, ja que té moltes activitats per nens petits. Després vaig anar a la piscina a passar una hora i mitja (sí, estic ja una mica moreneta :) ) i finalment vaig acabar el dia anant Little Five Points amb l'americà. És un districte de l'est d'Atlanta bastant curiós. Les parets estan plenes de grafitis. Un mica bohemi i alternatiu. Us deixo amb el vlog que vaig anar fent durant el dia.




Us deixo amb fotos també, les últimes són gracioses, mireu-les! En breu tindré les fotos en grup, que en vam fer moltes però amb una càmara que no era meva. Ja faré una entrada especial amb aquelles. Click a read more!























 photo PicMonkeySample12_zpse65b2fc7.png

No comments:

Post a Comment