May 26, 2015

Day 107 - Fishing in Macon

El dilluns vaig anar a pescar. No tinc cap vídeo de mi pescant però us prometo que vaig pescar!!! De fet tinc una foto amb el primer peix que vaig aconseguir jo sola. La deixo a baix. I la resta ho explico en el vídeo! M'hauria agradat fer més clips, per exemple explicant que tota la gent que va anar venint al llac parlava español, cosa que ens va estranyar a tots, però quan estic amb gent amb qui no tinc massa confiança em fa vergonya hahaha. També us deixo fotos dels peixos que vam pescar. Van ser més de 20 però alguns els vam tornar a l'aigua quan l'amo de la granja no mirava (estava prohibit). Són peixos gat. Els que ens vam haver d'emportar els vam deixar a una casa de Macon, o sigui que no els hem cuinat ni res.




Fotos:







Jo i el meu primer peix hahaha


 photo PicMonkeySample12_zpse65b2fc7.png

2 comments: