February 21, 2015

WORLD OF COCA-COLA



El cap de setmana passat el Sergio i jo vam decidir que començaríem a aprofitar els caps de setmana per visitar la ciutat. Atlanta no és una ciutat massa bonica ni amb gaires coses per veure que valguin la pena, però té alguns llocs que són destacables.

Hem decidit que la nostra primera visita sigui a 'El món de la Coca-Cola'. Com potser ja sabeu, la Coca-Cola va ser inventada pel farmacèutic John Pemberton com a beguda medicinal just aquí a Atlanta l'any 1886.

En aquest museu de dues plantes t'expliquen la historia i et deixen provar tot tipus de gustos diferents. Us deixo amb el vídeo que he fet de la visita i alguns fotos. Enjoy!









El meu intent de recrear el logo








Fanta de cirera

Fanta de mora

Fanta de kiwi






PS/He afegit unes quantes pestanyes al blog per facilitar la navegació. Aquest blog el faig en part per vosaltres, perquè us sigui fàcil saber com estic i què vaig fent, però en bona part per mi, per tenir una espècie de diari sobre aquesta experiència per poder conservar. Per això he afegit dues noves pestanyes: Llocs on menjar i Llocs per visitar. A mesura que vagi anant a llocs faré entrades/ressenyes, com si es tractés d'una guia. A vosaltres no us servirà de res, només en cas que tingueu curiositat, però jo vull poder recordar que vaig opinar en el seu moment.

 photo PicMonkeySample12_zpse65b2fc7.png

No comments:

Post a Comment