March 5, 2015

Day 27 - Atlanta Hawks vs Houston Rockets

Avui vull que visqueu amb mi l'experiència que vaig viure el dimarts passat. Com sempre, en format vídeo, que vaig gravar ahir però resulta que no estava massa inspirada i no vaig explicar pràcticament res, així que millor que seguiu llegint.

Dimarts passat vaig anar a veure un partit de la NBA a l'estadi Phillips Arena. El partit era dels Atlanta Hawks contra els Houston Rockets. Durant tot el partit els Atlanta Hawks anaven perdent entre 10 i 15 punts. En els últims 5 minuts van remuntar i van acabar guanyant 104 a 96. Ueeee!!! Quina tensió i quins nervis!! Al no entendre absolutament res de bàsquet, quan xiulaven alguna falta no sabia que havia passat, però això no va impedir que ho visqués. Vaig gravar moments diferents (menys el joc en si haha). Quan van fer el moment de la Kiss Cam, sentireu que ens comencem a riure perquè enfocaven a "una parella" que no s'inmutava. Suposo que en realitat no eren una parella i al cap d'una estona desisteixen però tornen a gravar-los i diuen: we're baaack! 



Una bona experiència que m'emporto de record :)



 photo PicMonkeySample12_zpse65b2fc7.png

No comments:

Post a Comment